Pages

четвер, 13 липня 2017 р.

Навчай для України

Давно сюди не писала, бо особливо нічого цікавого в мене не траплялось. Але, зараз все по-іншому трохи, тому, сподіваюсь, пистиму сюди частіше😊
Дивним чином сталося так, що я пройшла відбір на участь в програмі "Навчай для України". Чесно, подала заявку просто " бо цікаво", пройшла три етапи випробувань і ось -- я учасник програми)
Суть цієї програми полягає в тому, що певна кількість вмотивованих і цікавих молодих людей пройде навчання в Літньому інституті і поїдуть працювати на благо держави в села. На мою долю випала участь поїхати працювати на 2 роки в Одеську область😊 Чесно кажучи, це круто. Я від того дуже рада) Сподіваюсь, що буду там  максимально продуктивною та корисною для учнів, адже я хочу принести зміни☺
А тепер, стосовно того, що відбувається зі мною зараз. Зараз пишу "під емоціями", оскільки сьогодні був дуже крутий день. Сьогодні ми вивчали різні форми проведення занять, одразу перевіряючи їх на практиці. Нас вчили розвивати критичне мислення учнів. А ще, ми говорили із засновником ed-era.com. До слова, у нас завжди цікаві спікери, лекції яких у мене викликають захват😊
Таке відчуття, наче я все життя шукала те середовище і той комфорт, в якому я зараз опинилась😍
Не знаю, чим завершити цей допис, адже це все лише початок великого, крутого і довгого шляху😊 Тому, успіхів мені і гарного вечора вам☺

Немає коментарів:

Дописати коментар